Náplň práce – administrativní pracovnice evidence klientů, komunikace s klienty, pravidelné reporty příprava dokumentů pro pronájem vozidel – předávací protokoly, evidence poškození (foto/video) případné předání vozidla klientovi vedení evidence rezervace vozidel – náhradní vozidla pro stávající klientelu, krátkodobá zapůjčení náhradních vozidel stávajícím klientům – poptávky z webu krátkodobá zapůjčení – reakce email/telefon správa inzerce na inzertních portálech komunikace s prodejci vozidel pojistné události – zajištění všech podkladů, nahlášení na pojišťovnu (komunikace s makléři), vedení evidence poj. událostí servisy – objednání servisů, evidence, přistavení do servisu/ze servisu evidence knih jízd, pravidelné ukládání z programu evidence STK vozidel, převody vozidel práce se systémem oceňování vozidel revize GPS – zajištění termínů revizí, evidence revizí myčka externí – evidence, kontrola, objednávky, nabídky klientům, … pojištění vozidel – komunikace s makléři (aktualizace vozidel, evidence pojištění flotily) nabídky OPL klientům – zajištění podkladů/nákladů pro nabídky evidence nákladovosti vozidel (karty vozidel, …) přezouvání vozidel jaro/léto – administrativní koordinace/fyzická podpora pro kolegu kontrola přijatých faktur – ceny, slevy, rozsah servisních prací, evidence reklamace práce s účetním programem Pohoda - fakturace, pokl. doklady, ostatní administrace poštovních služeb – příchozí/odchozí pošta reklamní předměty, kancelářské potřeby – zajištění chodu kanceláře komunikace s IT, s účetní správa sociálních sítí, webu služby na telefonu (víkend) – podpora pro stávající klienty ostatní neuvedené dle pokynů zaměstnavatele POŽADAVKY příjemné vystupování, slušnost, ochota, flexibilita, samostatnost, schopnost učit se novým věcem, komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost řidičské oprávnění min. sk. B znalost práce s účetním programem Pohoda výhodou znalost/aktivní užívání Microsoft Office praxe z obdobné pozice výhodou vzdělání min. SŠ hl. prac. poměr, prac. doba 8:00 – 16:30 hod. nekuřák NABÍZÍME práce na HPP stravenkový paušál 20 dní dovolené práce v menším kolektivu místo práce a zázemí: Praha 10 – Uhříněves Prosíme o zasílání životopisů na email francova@knokar.cz
- 19.09.2023
- Praha 10
- Administrativa